família-armangue-barcelo-fundacio-arcadi

Família

Armangué Barceló

Som la Pilar Barceló i l'Arcadi Armangué, pares de l'Arcadi. El 4 de febrer de 2016 li van diagnosticar fibrosi quística al nostre fill, quan només tenia uns dies de vida. En aquell moment, la doctora ens va dir: “Us donaré la pitjor notícia de la vostra vida, però en el millor moment de la cursa d'aquesta malaltia”. Des de llavors, tots quatre, juntament amb el seu germà gran Joan, hem après a viure una realitat que mai no ens hauríem imaginat.

En aquests tres anys hem conegut nombrosos experts, auxiliars, infermers i doctors que ens han proporcionat una incalculable cura i atenció, però amb tot això no n'hi ha prou. Actualment, l'esperança de vida dels malalts de fibrosi quística ronda els 45 anys, i ens neguem que això sigui així. Hem decidit crear la Fundació Arcadi Armangué Barceló per recaptar fons per a la investigació i la millora de la vida de totes aquelles persones que, com l'Arcadi, estan afectats per la fibrosi quística.

Tenim un somni. Junts podem impulsar la investigació d'aquesta malaltia per millorar-ne la prevenció, augmentar l'efectivitat dels tractaments i trobar-ne una cura. Ajuda'ns a fer-ho realitat!

Per què iniciem aquest projecte?

Ajuda'ns a complir el nostre somni de trobar una cura per a la fibrosi quística!