Beneficis

Fiscals

Els beneficis fiscals de la teva col•laboració amb Fundació Arcadi

Sabies que tens dret a deduir-te les teves donacions a la declaració de la renda?

Tal com recull el capítol 9.4 de la Declaració de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (9.4. Deduccions per donatius i altres aportacions), com a soci o donant d’una institució com és Fundació Arcadi tens dret a deduir-te les teves donacions a la declaració de la renda, tant si la donació correspon a persones físiques (IRPF) com a persones jurídiques (Impost de Societats). T’ho expliquem tot!

Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF)

Fins a un import de 150 € podràs desgravar-te el 75%, de manera que si dones 150 € et desgravaràs un total de 112,50 € a la declaració de la renda.

Si l’import supera els 150 €, s’aplicarà el 30% a la declaració de la renda si es tracta de la teva primera donació, i el 35% en cas de que els dos anys anteriors hagis col·laborat amb Fundació Arcadi. Per exemple, si dones 300 € et desgravaràs 157,50 € a la declaració (112,50 € pels primers 150 € donats i 45 € pels altres 150 €) o 165 € si has donat a Fundació Arcadi també els dos anys anteriors (112,50 € pels dos primers 150 € donats i 52,20 € pels altres 50 €).

Impost sobre societats

Podràs desgravar-te el 40% a la declaració de la renda si has col·laborat els dos exercicis anteriors amb Fundació Arcadi, o un 35% si és el primer any que has donat. Per exemple, si has col·laborat amb la fundació els dos anys anteriors, i 105% si es tracta de la primera aportació.

HAS DE SABER QUE:

El límit de la deducció de la base liquidable és del 10%.

Si l’import supera els 150 €, podràs desgravar el 35% si has donat els dos exercicis anteriors sempre i quan la donació tingui un import igual o superior, en cadascun d’ells, al de l’any anterior.

Aquesta millora fiscal no contempla ni Navarra ni el País Basc, que mantenen una deducció del 25% i el 20% respectivament al total aportat.

Contacta amb nosaltres fent-nos arribar les teves dades (DNI/NIF i domicili en realitzar la donació) perquè tal que puguem informar a l’Agència Tributària de l’import de les teves donacions. Pots fer-ho a través del telèfon 646 490 048 o del correu electrònic info@fundacioarcadi.com.

Col·labora

Totes les ajudes són inestimables i tenen un gran impacte en el que fem.