Pilar Barceló i Arcadi Armangué

La Nit Bufona celebra amb èxit la primera edició i aconsegueix recaptar més de 45.000 euros

El passat 14 de novembre la Fundació Arcadi va celebrar amb èxit la primera edició de La Nit Bufona, una gala benèfica organitzada amb l'objectiu de recaptar fons per a la investigació de la fibrosi quística. L'esdeveniment, que en un primer moment s'havia de celebrar a l'Auditori de Girona, va comptar amb un nivell d'inscrits tan alt en pocs dies que va acabar canviant la seva ubicació i es va celebrar a l'espai Mas Marroch.

Van participar a l'esdeveniment un total de 406 assistents, que van poder gaudir d'una vetllada que va combinar la gastronomia, l'art i la divulgació científica vinculada a aquesta malaltia. Així, van ser El Celler de Can Roca i Nandu Jubany els encarregats d'oferir tot el sabor a aquesta nit solidària, amb una selecció d'aperitius exquisits i un sopar que, a més, va estar acompanyat de showcooking en directe.

Durant la celebració de l'acte, l'humorista Jordi Ríos i el periodista Gerard Romero es van encarregar d'amenitzar la vetllada i donar pas a les diferents activitats i discursos programats. En aquest sentit, la Pilar Barceló i l'Arcadi Armangué, pares de l'Arcadi i impulsors de la fundació, van parlar davant del públic per demostrar la importància d'un esdeveniment d'aquestes característiques i agrair als participants la solidaritat. Així mateix, els assistents van poder escoltar el testimoni d'una noia amb fibrosi quística, Paz Bononato, i l'explicació de la doctora Silvia Gartner de l'Hospital de la Vall d'Hebron.

La vetllada, que es va desenvolupar amb èxit i va ser percebuda com una nit màgica per tots els assistents, va aconseguir que es recaptessin més de 45.000 €, una quantitat que serà destinada de manera íntegra a la investigació de la fibrosi quística. Un cop celebrat aquest acte tan important per a la fundació i per a totes les persones que, com l'Arcadi, pateixen aquesta malaltia, la Fundació Arcadi continuarà treballant per a la millora de tots els malalts de fibrosi quística, i aviat començarà a organitzar la segona edició de La Nit Bufona.

Vols saber més sobre on hem destinat els diners recaptats?