Constituïm legalment la Fundació Arcadi Armangué Barceló i fem un gran pas en la nostra missió

La Fundació Arcadi Armangué Barceló s’ha constituït oficialment. El passat 26 de març ens vam reunir davant notari per a formalitzar l’entitat i donar el primer pas de molts per a la investigació i la millora de la vida de les persones amb fibrosi quística.

La presidència de l’organització anirà a càrrec d’Arcadi Armangué, que a banda de ser el pare de l’Arcadi i conèixer de prop les afectacions de la malaltia, compta amb una dilatada experiència com a gestor d’equips –així ho ha demostrat ocupant la direcció del Grup Armangué-. D’altra banda, la vicepresidència estarà en mans de la doctora Mireia Teixidor, ginecòloga a l’hospital Trueta, professora de la Universitat de Girona i amb una àmplia trajectòria en l’àmbit de la medicina. La secretaria estarà ocupada per Pilar Barceló, la cara més visible del projecte, exesportista d’elit, metòdica, emprenedora, directora de l’empresa d’organització de bodes 13 by Pilar Barceló i, per últim però no menys important, la mare de l’Arcadi. Ella i el seu marit són els impulsors de la fundació. D’altra banda, la tresoreria estarà en mans d’Albert Parés, reputat economista, administrador d’actius financers i gestor de borsa.

Finalment, els vocals de l’associació seran Àlex Granell i Belén Mayoral. El primer, capità del Girona FC i representant dels valors de l’esport, és una persona profundament compromesa amb la societat gironina. La segona, notaria de professió, està igual d’involucrada amb els objectius i la missió de la fundació.