LA NIT BUFONA

Segona edició de la nit gastronòmica i solidària per a la investigació de la fibrosi quística amb Jubany Events i Celler de Can Roca

20 d’octubre de 2022, 19:30 h - mas marroch

Ajuda’ns a bufar
més fort!

NIT BUFONA 2022

ENTRADES EXHAURIDES

Descobreix a continuació totes les maneres de col·laborar amb la Fundació Arcadi.

Per reservar la teva taula a La Nit Bufona omple el formulari de sol·licitud de reserva que trobaràs a sota del mapa de les taules.

Per a les taules de 10 fins a 12 persones, tens l’opció d’escollir el número de taula que t’agradaria.

Per la compra de tiquets individuals o fins a 6 persones, la seva ubicació serà la zona de taules grogues. En aquest cas no es pot seleccionar la taula en qüestió.

Entrades limitades i sota disponibilitat

Bizum​

També pots col·laborar amb el codi Bizum, des de l’apartat “Donacions”, amb l’identificador 04120.

SPONSOR OFICIAL DE LA NIT BUFONA SPONSOR PHOTOCALL I PANTALLES SPONSOR PHOTOCALL SPONSOR PANTALLES   Sol·liciteu informació AQUÍ per encarregar la vostra forma de patrocini.

Fila zero

Si no podeu assistir a la gala, particulars i empreses podeu fer la vostra aportació al número de compte de la Fundació Arcadi indicant com a concepte FILA ZERO + Nom de la persona física o jurídica que realitza l’aportació.

CAIXABANK ES25 2100 0002 5902 0208 4123

Enviar justificant:

administracio@fundacioarcadi.com

Informació sobre les deduccions per a donatius fets a ONG’s i Fundacions durant l’any:

Persones físiques: Si el donatiu és menys de 150€, la deducció és del 80%. Si és més de 150€ és del 35%.
Persones jurídiques: 35%.

Es considera com a donatiu l’import una vegada deduïts els costos de la gala benèfica.

Fes-te Soci

Vols fer-te soci de la Fundació Arcadi? Col·labora anualment amb una aportació de 50€. Fes click aquí per donar-te d’alta!

Vols saber-ne més sobre com hem destinat els diners recaptats?

PATROCINADORS OFICIALS

PATROCINADORS

COL·LABORADORS

Sol·liciteu informació AQUÍ per encarregar la vostra forma de patrocini.

Sol·licitud de factura i certificat de donació

Si has assistit a La Nit Bufona o has fet un donatiu a la Fila Zero, pots sol·licitar la teva factura i certificat del donatiu omplint la següent informació.