LA NIT BUFONA

Segona edició de la nit gastronòmica i solidària per a la investigació de la fibrosi quística amb Jubany Events i Celler de Can Roca

20 d’octubre de 2022, 19:30 h - mas marroch

Ajuda’ns a bufar
més fort!

Reserva la teva taula

Per reservar la teva taula a La Nit Bufona omple el formulari de sol·licitud de reserva que trobaràs a sota del mapa de les taules.

Per a les taules de 10 fins a 12 persones, tens l’opció d’escollir el número de taula que t’agradaria.

Per la compra de tiquets individuals o fins a 6 persones, la seva ubicació serà la zona de taules grogues. En aquest cas no es pot seleccionar la taula en qüestió.

Entrades limitades i sota disponibilitat

SPONSOR OFICIAL DE LA NIT BUFONA

SPONSORI PHOTOCALL I PANTALLES

SPONSOR PHOTOCALL

SPONSOR PANTALLES

Sol·liciteu informació AQUÍ per encarregar la vostra forma de patrocini.

Fila zero

Si no podeu assistir a la gala, particulars i empreses podeu fer la vostra aportació al número de compte de la Fundació Arcadi indicant com a concepte FILA ZERO + Nom de la persona física o jurídica que realitza l’aportació.

CAIXABANK ES25 2100 0002 5902 0208 4123

Enviar justificant: administracio@fundacioarcadi.com

Informació sobre les deduccions per a donatius fets a ONG’s i Fundacions durant l’any:

Persones físiques: Si el donatiu és menys de 150€, la deducció és del 80%. Si és més de 150€ és del 35%.
Persones jurídiques: 35%.

Es considera com a donatiu l’import una vegada deduïts els costos de la gala benèfica.

Fes-te Soci

Vols fer-te soci de la Fundació Arcadi? Col·labora anualment amb una aportació de 50€. Fes click aquí per donar-te d’alta!

Vols saber-ne més sobre com hem destinat els diners recaptats?

1a edició

LA NIT
BUFONA

El passat 14 de novembredel 2019 La Fundació Arcadi va celebrar amb èxit la primera edició de La Nit Bufona, una gala benèfica organitzada amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació de la fibrosi quística. L’esdeveniment, que en un primer moment s’havia de celebrar a l’Auditori de Girona, va comptar amb una quantitat tan alta d’inscrits en pocs dies, que va obligar a canviar la seva ubicació, celebrant-se, finalment, a l’Espai Mas Marroch.

Van participar a l’esdeveniment un total de 406 convidats, que van poder gaudir d’una vetllada on es va combinar la gastronomia i l’art amb la divulgació científica vinculada a aquesta malaltia. El Celler de Can Roca i Nandu Jubany van ser els encarregats d’omplir de sabors  la nit solidària, amb una selecció d’aperitius i un sopar que, a més, va estar acompanyat d’un showcooking en directe.

45.000€

La vetllada, que es va desenvolupar amb èxit i va ser percebuda com una nit màgica per tots els assistents, va aconseguir que es recaptessin més de 45.000 €, una xifra que serà destinada de forma íntegra a la investigació de la fibrosis quística. Un cop celebrat aquest acte tan important per a la fundació i per a totes les persones que, com l’Arcadi, pateixen aquesta malaltia, la Fundació Arcadi ha seguit treballant per a la millora de tots els malalts de fibrosi quística organitzant nous actes benèfics com la Primera Cursa Bufona a Girona.

Vols veure totes les imatges? Pots descarregar-les aquí

*Si tens dubtes, contacta amb nosaltres a info@fundacioarcadi.com

LA NIT BUFONA

20 d’octubre de 2022 - mas marroch