Tercera edició de la nit gastronòmica i solidària per a la investigació de la Fibrosi Quística amb:

Aquesta edició hem recaptat

79.000€

Estem molt agraïts a tothom per fer-ho possible!

Ajuda'ns a bufar més fort!

El passat 22 d'octubre del 2022 la Fundació Arcadi va celebrar amb èxit la segona edició de La Nit Bufona, una gala benèfica organitzada amb l'objectiu de recaptar fons per a la investigació de la fibrosi quística. L'esdeveniment, que se celebra anualment a l'Espai Mas Marroch, va aconseguir recaptar més de 63.000 € a la seva segona edició, una xifra que va ser destinada de forma íntegra a finançar projectes de recerca sobre la malaltia a la Unitat de Fibrosi Quística de l'Hospital Vall d 'Hebron a Barcelona, dirigits per la Dra. Silvia Gartner i el genetista Dr. Eduardo Tizzano.

Com a fundació ens enorgulleix haver pogut comptar en ambdues edicions amb més de 420 assistents on van poder gaudir d'una vetllada combinada amb gastronomia, actuacions en directe i amb la divulgació científica vinculada a aquesta malaltia. El Celler de Can Roca i Nandu Jubany són els xefs encarregats d'omplir de sabors la nostra nit solidària, amb una selecció d'aperitius i un sopar que, a més, va anar acompanyat d'un showcooking en directe. La Nit Bufona és percebuda pels assistents com una nit màgica a Girona.

Un cop celebrat aquest acte tan important per a la fundació i per a totes les persones que, com Arcadi, pateixen aquesta malaltia, la Fundació Arcadi segueix treballant per a la millora de tots els malalts de fibrosi quística organitzant nous actes benèfics com La Cursa Bufona a Girona on una part de la recaptació va destinada a finançar beques de fisioteràpia respiratòria per ajudar amb la qualitat de vida dels pacients.

63.000€

Des de la Fundació Arcadi proposem una vetllada on es combinaran l'art i l'alta gastronomia amb la divulgació dels avenços científics en la lluita contra la fibrosi quística.

Serà una nit on gaudirem d'un menú elaborat pel Celler de Can Roca i Nandu Jubany amb showcooking en directe. Hi haurà actuacions en directe, música, divulgació i moltes més sorpreses, al llarg d'una nit que busca contribuir a una causa tan noble com la lluita contra la fibrosi quística mentre es gaudeix d'una fantàstica gala solidària.

Reserva una taula completa

Si voleu comprar una taula de 10 o 12 persones, seleccioneu la zona que més us agradi del mapa perquè estigui situada la vostra taula.

Preu taula de 10 persones: 2.500 €

Preu taula de 12 persones: 3.000 €

Reserva entrades individuals

Si vols comprar entre 1-6 tiquets individuals, el seient assignat durant el sopar estarà situat a la zona groga. Preu tiquet individual:

Preu per persona 250 €

Veure totes les fotos de La Nit Bufona 2023

Descobreix les maneres de col·laborar amb nosaltres

Patrocina la 3a Nit Bufona

Fes visible el teu negoci a través de les opcions d'esponsorització de la Tercera Nit Bufona. Descarrega el document per patrocinadors amb tota la informació.

• Sponsor oficial de la 3a Nit Bufona
  • Sponsor photocall
  • Sponsor pantalles
  • Sponsor producte

Fila zero

Si no podeu assistir a la gala, particulars i empreses podeu fer la vostra aportació al número de compte de la Fundació Arcadi indicant com a concepte FILA ZERO + Nom de la persona física o jurídica que realitza l'aportació.

CAIXABANK

ES25 2100 0002 5902 0208 4123

Enviar justificant:

info@fundacioarcadi.com

Fes-te soci

Vols fer-te soci de la Fundació Arcadi? Col·labora anualment amb una aportació de 50€.

Vols saber més sobre on hem destinat els diners recaptats?

Bizum

També podeu col·laborar amb el codi Bizum, des de l'apartat “Donacions”, amb l'identificador 04120.

Sol·licitud de factura i certificat de donació

Si has assistit a La Nit Bufona o has fet un donatiu a la Fila Zero, pots sol·licitar la teva factura i certificat del donatiu omplint la informació següent.