La Nit

Bufona

Nit Gastronòmica Solidària

El passat 14 d’octubre la Fundació Arcadi va celebrar la primera edició de La Nit Bufona, una nit gastronòmica solidària organitzada per recaptar fons que es destinaran de forma íntegra a la investigació de la fibrosi quística, a través de l’Hospital de la Vall d’Hebron.

L’esdeveniment, al que van assistir més de 400 convidats, va tenir lloc a l’Espai Mas Marroch i va comptar amb la participació culinària inèdita de El Celler de Can Roca i Nandu Jubany. La combinació de gastronomia, art i divulgació va donar com a resultat una nit plena de sorpreses, i una vetllada única que serà recordada amb molt afecte pels qui la van viure.

Al llarg de la vetllada es van desenvolupar diferents activitats i van tenir lloc tot tipus de sorpreses, com un showcooking en directe de la mà de e Joan Roca i Nandu Jubany així com espectacles i concerts. Tot això va estar amenitzat per la participació humorística de Gerard Romero i Jordi Ríos, tot i que també hi va haver espai per els discursos de Pilar Barceló i Arcadi Armangué, impulsors de la fundació i pares de Arcadi. A més, els convidats van poder escoltar l’impactat testimoni de Paz Bononato, una jove lluitadora afectada per fibrosi quística, i el discurs divulgatiu de la doctora de l’Hospital de la Vall d’Hebron.

Amb una recaptació de 45.000 euros, La Nit Bufona va acabar com una fita inigualable tant per a la fundació com per a totes les persones que pateixen aquesta malaltia. El cert és que tots els convidats van poder gaudir d’una gala fantàstica al mateix temps que van contribuir a una causa tan noble com és la lluita contra la fibrosi quística. Tal i com afirmen els impulsors d’aquesta nit solidària, aquesta va ser només la primera edició d’un esdeveniment que procurarà créixer i superar-se any rere any.

Selecció fotogràfica

Molt aviat podràs veure i descarregar totes les fotografies de La Nit Bufona. Ho anunciarem a les stories d'Instagram.