Saltar al contingut
pilar-barcelo-arcadi-armangue-02

Per què

ho fem?

La motivació que empeny la Fundació Arcadi Armangué Barceló és l'Arcadi. Amb prou feines uns dies de vida, li van diagnosticar fibrosi quística. Avui dia l'Arcadi és un nen feliç, encara que el seu dia a dia no és del tot normal.

Cada cas mèdic és diferent. En el cas de l'Arcadi, la seva quotidianitat està lligada a visites mèdiques mensuals, pastilles per absorbir el greix dels àpats, suplements vitamínics, múltiples rentats nasals diaris i nebulitzacions dues vegades al dia per netejar les vies respiratòries. Un dels nostres temors més grans arriba quan té una infecció, i són bastant abundants en aquesta malaltia. Quan això passa, per desgràcia més del que ens agradaria, els antibiòtics passen a ser una part essencial de la nostra farmaciola i l'hospital passa a ser la nostra segona casa.

Som afortunats perquè l'Arcadi sempre ha rebut les millors cures possibles, i nosaltres com a pares hem anat aprenent a poc a poc, però sabem que la realitat de moltes persones no és com la nostra. Per tot això, tenim una ferma voluntat de millorar la vida dels afectats per fibrosi quística i sabem que el canvi passa per la investigació.

Ajuda'ns a complir el nostre somni de trobar una cura per a la fibrosi quística!

Qui s'amaga darrere la fundació?

Junts podem impulsar la investigació de la fibrosi quística per millorar-ne la prevenció, augmentar l'efectivitat dels tractaments i trobar una cura. Ajuda'ns a fer-ho realitat!