pilar-barcelo-arcadi-armangue-02

Per què

ho fem?

La motivació que empeny la Fundació Arcadi Armangué Barceló és l'Arcadi. Quan tot just tenia uns dies de vida li van diagnosticar fibrosi quística. Avui, l’Arcadi és un nen feliç, tot i que el seu dia a dia no és del tot normal.

Cada cas mèdic és diferent. En el cas de l’Arcadi, la seva quotidianitat està lligada a visites mèdiques mensuals, pastilles per a absorbir el greix dels menjars, suplements vitamínics, múltiples higienes nasals diàries i nebulitzacions dues vegades al dia per a netejar les seves vies respiratòries. Un dels nostres majors temors arriba quan té una infecció, abunden bastant en aquesta malaltia. Quan això succeeix, per desgràcia més del que ens agradaria, els antibiòtics passen a formar part essencial de la nostra farmaciola i l'hospital passa a ser la nostra segona casa.

Som afortunats perquè l’Arcadi sempre ha rebut les millors cures possibles, i nosaltres com a pares hem anat aprenent a poc a poc, però sabem que la realitat de moltes persones no és com la nostra. Per tot això, tenim una ferma voluntat de millorar la vida dels afectats per fibrosi quística i sabem que el canvi passa per la recerca.

Ajuda'ns a complir el nostre somni de trobar una cura per a la fibrosi quística!

Qui s’amaga darrera de la fundació?

Junts podem impulsar la investigació de la fibrosi quística per a millorar-ne la prevenció, augmentar l’efectivitat dels tractaments i trobar-ne una cura. Ajuda’ns a fer-ho realitat!