familia-armangue-barcelo-fundacio-arcadi

Família

Armangué Barceló

Som la Pilar Barceló y Arcadi Armangué, els pares de l'Arcadi. El 4 de febrer de 2016 li van diagnosticar fibrosi quística al nostre fill, quan tenia només uns dies de vida. En aquell moment la doctora ens va dir: “Us donaré la pitjor notícia de la vostra vida, però en el millor moment d'aquesta malaltia”. Des d’aleshores, els quatre, juntament amb el nostre fill gran, en Joan, hem après a viure una realitat que mai ens haguéssim imaginat.

En aquests tres anys hem conegut nombrosos experts, auxiliars, infermers i doctors que ens han proporcionat una incalculable cura i atenció, però tot això no és suficient. Actualment l'esperança de vida dels malalts de fibrosi quística ronda els 45 anys i ens neguem al fet que això sigui així. Hem decidit crear la Fundació Arcadi Armangué Barceló per a recaptar fons per a la recerca i millora de la vida de totes aquelles persones que, com l’Arcadi, estan afectades per la fibrosi quística.

Tenim un somni. Junts podem impulsar la recerca de la fibrosi quística per a millorar la seva prevenció, augmentar l'efectivitat dels tractaments i trobar una cura. Ajuda'ns a fer-ho realitat!

Per què vam iniciar aquest projecte?

Qui som? 1

Ajuda’ns a complir el nostre somni de trobar una cura per a la fibrosi quística!

Inscriu-te ara a la NIT BUFONA! Inscripcions