arcadi-col·labora

junts és possible

0 k
Euros recaptats

Necessitem el suport generós de col·laboradors que ens vulguin acompanyar en la recerca de solucions per a la fibrosi quística. Totes les ajudes són inestimables i tenen un gran impacte en allò que fem.

Fes-te soci

Ajuda a la investigació de la fibrosi quística amb una aportació anual de 50 euros. Nosaltres sols no podem, però plegats aconseguirem grans coses.

Donacions

La teva ajuda fa visible la lluita contra la fibrosi quística i, per mínima que sigui, pot tenir un gran impacte.

Bizum

També podeu col·laborar amb el codi Bizum, des de l'apartat “Donacions”, amb l'identificador 04120.

Els beneficis fiscals de la teva col·laboració amb Fundació Arcadi

Donacions realitzades per persones físiques:
Pel que fa al percentatge de deducció del 80% per donatius efectuats per persones físiques, s'eleva la base de deducció de 150 a 250 euros.
S'incrementa el percentatge de deducció del 35% al 40% per donatius realitzats per persones físiques pels imports que superin els 250 euros.
Es redueix de 4 a 3 anys el nombre d'exercicis en què cal fer donació a una mateixa entitat per un import igual o superior al de l'any anterior per accedir a l'increment de 5 punts en el percentatge de deducció que queda incrementat al 45%.

Donacions realitzades per persones jurídiques:
En el cas de persones jurídiques, s'incrementa el percentatge de deducció que passa del 35% al 40%.
Es redueix de 4 a 3 anys el nombre d'exercicis en què cal fer donació a una mateixa entitat per un import igual o superior al de l'any anterior per accedir a l'increment de 10 punts en el percentatge de deducció que queda incrementat al 50%.
S'incrementa en 5 punts passant del 10 al 15% el límit que opera sobre la base imposable del període a efectes de determinar la base de la deducció.

Contacta amb nosaltres enviant-nos les teves dades (Nom i cognoms, DNI/NIF i domicili en fer la donació) perquè puguem informar l'Agència Tributària de l'import de les teves donacions. Pots fer-ho enviant un correu electrònic a info@fundacioarcadi.com.

Rep les nostres bombolles solidàries contra la FQ

Si col·labores amb una donació de 100€ o superior rebràs a casa un obsequi de Fundació Arcadi. El nostre pomper té un significat molt especial per a totes les persones que pateixen fibrosi quística. Bufem junts?

Si vols rebre més d'un pomper, omple el formulari que t'apareixerà fent clic aquí.
El preu de cada pomper és de 3,00 €