3a Cursa Bufona

9 de juny de 2024

Tercera edició de la Cursa Bufona amb l'objectiu de recaptar fons per finançar beques de fisioteràpia respiratòria infantil i ajudar a millorar la qualitat de vida de pacients amb Fibrosi Quística.

Col·labora a la Cursa Bufona i esmorza amb nosaltres!

Junts, podem aconseguir-ho.

Informació

Data: 9 de juny de 2024
Lliurament de dorsals: a partir de les 8:00 h al Parc de les Ribes del Ter, zona verda darrere del Pavelló Municipal Girona – Fontajau.
Sortida de la cursa: Parc de les Ribes del Ter, zona verda darrere del Pavelló Municipal Girona – Fontajau.
Servei de bar i zona d'animació infantil amb inflables.

Tots els beneficis recaptats van íntegrament a la Fundació Arcadi. Aquest any, la fundació ha decidit destinar la recaptació a finançar beques de fisioteràpia respiratòria infantil amb l'únic objectiu de millorar la qualitat de vida dels pacients amb Fibrosi Quística.

Un cop acabada la carrera la Fundació Arcadi penjarà la informació per poder sol·licitar les beques.

Edat: 0 a 8 anys
Hora sortida: 9:30
Preu: 7€

Edat: 9 a 12 anys