Constituïm legalment la Fundació Arcadi Armangué Barceló i fem un gran pas a la nostra missió

La Fundació Arcadi Armangué Barceló s'ha constituït oficialment. El passat 26 de març ens vam reunir davant de notari per formalitzar l'entitat i fer el primer pas de molts per a la investigació i la millora de la vida de les persones amb fibrosi quística.

La presidència de l'organització anirà a càrrec de l'Arcadi Armangué, que, a més de ser el pare de l'Arcadi i conèixer de prop les afectacions de la malaltia, compta amb una dilatada experiència com a gestor d'equips -així ho ha demostrat ocupant la direcció del grup Armangué-. Per la seva banda, la vicepresidència estarà sota el comandament de la doctora Mireia Teixidor, ginecòloga a l'hospital Trueta, professora de la Universitat de Girona i amb una àmplia trajectòria al camp de la medicina. La secretaria estarà ocupada per la Pilar Barceló, la cara més visible del projecte, exesportista d'elit, metòdica, emprenedora, directora de l'empresa d'organització de casaments 13 by Pilar Barceló i, finalment, però no menys important, la mare de l'Arcadi. Al costat del seu marit són els impulsors de la fundació. La tresoreria estarà en mans de l'Albert Parés, prestigiós economista, administrador d'actius financers i gestor de borsa.

Finalment, els vocals de l'associació seran l'Àlex Granell i la Belén Mayoral. El primer, capità del Girona FC i representant dels valors de l'esport, és una persona profundament compromesa amb la societat gironina. La segona, notària de professió, està igual d'involucrada en els objectius i la missió de la fundació.